התקיפה בסוריה: הנרחבת ביותר מזה זמן רב

אתר קול חי No Comments on התקיפה בסוריה: הנרחבת ביותר מזה זמן רב

גורם ביטחוני אומר כי התקיפות בסוריה הלילה שמיוחסות היו הנרחבות ביותר מאז תחילת המלחמה בזירה הסורית – וכללו יותר חימושים ופצצות מאשר אלו שהוטלו הלילה על 100 יעדי חמאס ברצועה | זו הסיבה לתקיפה

View of the Quneitra Border crossing, between Israel and Syria, in the Golan Heights, on March 24, 2023. Photo by Doron Horowitz/Flash90 *** Local Caption *** מעבר קוניטרה ישראל סוריה גולן צפון מחסום צילום: Doron Horowitz/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בסוריה מאשימים את ישראל כי תקפה הלילה (בין מוצאי שבת לראשון) שוב את נמלי התעופה בדמשק ובחלב. הטיסות שהיו אמורות לנחות בנמלי התעופה האלה מוסבות לנמל התעופה של לטקיה. גורמים זרים דיווחו כי מדובר באחת ההפצצות הנרחבות ביותר מאז תחילת המלחמה בזירה הסורית.

בצבא הסורי מסרו כי ישראל תקפה במקביל את שדות התעופה הבינלאומיים של דמשק וחלב והוציאה את שניהם מכלל שימוש. הרוג אחד בתקיפה בדמשק.

גורם ביטחוני אמר כי התקיפות בסוריה הלילה שמיוחסות לישראל היו הנרחבות ביותר מאז תחילת המלחמה בזירה הסורית – וכללו יותר חימושים ופצצות מאשר אלו שהוטלו הלילה על 100 יעדי חמאס ברצועה. לדבריו, היה חשש ממשי של הגעת כוחות ואמצעי לחימה מתקדמים מאיראן ומעיראק ללבנון ולסוריה עצמה.



0 תגובות